photo-centar.hr
RADNO VRIJEME KONTAKTI | LOKACIJA
pon 08h – 19h Hondlova 2, Zagreb
uto-pet 08h - 16h 01 2313 222
photo-centar@photo-centar.hr

CANON CPS PROGRAM

Da biste saznali više kako se učlaniti, i točno što novi unaprijeđeni CPS program nudi, samo kliknite niže dolje na neko od najčešće postavljenih pitanja (FAQ). Ukoliko imate bilo koje drugo pitanje u vezi s CPS programom možete nam poslati elektroničku poštu na: cps@canon-europe.com
ili na elektroničku poštu lokalne podrške: canon-pro-support@kodak-centar.hr.

Kome je namjenjen CPS program?

Europski CPS program osmišljen je za dobrobit europskih slikovnih profesionalca koji u svakodnevnom radu sa Canon profesionalnim fotografskim i video proizvodima. CPS je izvorno osmišljen prije više od 15 godina, a ponovno je bio pokrenut u travnju, 2010.

Što nudi CPS program?

CPS program nudi profesionalnim korisnicima Canon fotografskih i video proizvoda ekskluzivan i besplatan pristup nizu pogodnosti. To uključuje pristup CPS timovima za podršku na velikim međunarodnim i lokalnim događanjima, uslugu prioritetnog popravka i lokalnu CPS podršku u odabranim europskim zemljama. Ovisno o vašoj razini CPS članstva, moguća je posudba zamjenske opreme tijekom popravka.

Koji su troškovi učlanjenja u CPS?

Nikakvi, članstvo je besplatno. Canon Professional Services će i dalje biti besplatan servis za europske kupce.

Kako se kvalificirati za CPS i koje su prednosti svake razine?

CPS* nudi tri razine fotografskog članstva: Srebrna, Zlatna i Platinasta, kao i Video članstvo. Kvalifikacija ovisi o registriranoj opremi i svaki nivo nudi poboljšano vrijeme obrade popravaka u registriranim CPS servisnim centrima, kao i mogućnost posudbe zamjenske opreme tijekom servisiranja.

  • Srebrno članstvo – zahtjev za registraciju su dva kvalifikacijska tijela i tri kvalifikacijska objektiva. Vrijeme popravaka za registriranu CPS-servisnu opremu je pet radnih dana.
  • Zlatno članstvo - zahtjev za registraciju su dva kvalifikacijska tijela i tri kvalifikacijska objektiva. Vrijeme popravaka za registriranu CPS-servisnu opremu je tri radna dana. Ako se premaši vrijeme popravka iznad tri dana, besplatna zamjenska oprema je osigurana.
  • Platinasto članstvo - zahtjev za registraciju su tri kvalifikacijska tijela i četiri kvalifikacijska objektiva. Vrijeme popravaka za registriranu CPS-servisnu opremu je dva radna dana. Ako se premaši vrijeme popravka iznad dva dana, besplatna zamjenska oprema je osigurana.
  • Video članstvo - zahtjev za registraciju je jedan kvalifikacijski kamkorder. Vrijeme popravaka za registriranu CPS-servisnu opremu je šest radnih dana.

*Razina CPS usluge servisa u Republici Hrvatskoj je Srebrna, bez obzira na dodjeljenu razinu na vašoj CPS članskoj iskaznici.

Imam postojeći CPS članski broj koji kombinira slova i brojeve, npr. UK013795RS, ali izgleda da se ne mogu prijaviti?

Nažalost, od travnja 2010 vaš račun nije ažuriran i on je nevažeći. Morate podnijeti zahtjev za novo članstvo u CPS-a i ponovno registrirati svoju opremu. Nakon što to učinite izdati će vam se novi CPS broj i važeće CPS članstvo.

Koje podatke trebam za CPS registraciju?

Registriranje za CPS vrlo je jednostavno: uz važeću europsku kućnu adresu i vašu adresu elektroničke pošte, biti ćete upitani za modele vaše opreme (molimo da pazite na točan naziv modela, npr. EF100mm f/2.8 Macro objektiv je različito od EF100mm f/2.8 USM) i serijski broj svake stavke (pogledajte članak «Kako mogu pronaći serijske brojeve»). Također ćete biti upitani za datum kupnje, zemlju kupnje i naziv trgovine. Ako nemate točne podatke za ova zadnja tri polja, molimo da procijenite ili ostavite prazno gdje je primjenjivo.

Kako mogu pronaći serijske brojeve na mojoj Canon opremi?

Na DSLR fotoaparatima serijski broj obično se mogu naći na osnovnoj ploči ispod kamere. Serijski brojevi objektiva nalaze se na nekoliko mjesta, ovisno o modelu objektiva. Za daljnju pomoć u lociranju serijskih brojeva na Canon proizvodima preuzmite i pročitajte pdf vodič za lociranje serijskih brojeva Canon opreme kojeg možete pronaći ovdje.

Kada ću primiti svoju CPS člansku iskaznicu?

U roku od nekoliko tjedana od registracije ili obnove svog CPS računa biti će vam poslana nova CPS članska iskaznica. Ako niste dobili svoju novu karticu nakon četiri tjedna pišite nam elektronsku poruku na cps@canon-europe.com bi Canon riješio problem sa vašom novom karticom.

Pokušavam unjeti podatke o novoj opremi ali stalno dobivam poruku o grešci?

Prva stvar koju trebate provjeriti da ste odabrali model iz padajućeg izbornika prije unosa serijskog broja. Drugo, budite sigurni da ste unjeli serijski broj ispravno bez razmaka ili dodatnih znakova u polju sa serijskim brojem.

Mogu li registrirati polovnu opremu, i što će se dogoditi ako prethodni vlasnik još uvijek istu ima registriranu na njegovom računu?

Da, možete registrirati polovnu opremu. Sustav će omogućiti da registrirate opremu koja je prethodno bila registrirana kod prethodnog korisnika. Bit ćete obaviješteni ako se to dogodi i možete primiti elektroničku poštu od vašeg nadležnog zastupnika profesionalne opreme koji će od Vas tražiti da potvrdite kupnju. Ako imate bilo kakvih problema s registracijom opreme, molimo pošaljite e-poruku, CPS broj računa, uz model i serijski broj s kojim imate problema, a CPS će učiniti sve kako bi vam pomogao. Molimo da pošaljete e-poruku na: cps@canon-europe.com.

Što su CPS obnove računa i zašto moram to učiniti svake godine?

Tako da vam Canon može pružiti brži i jednostavniji pristup do prednosti CPS-a, a to pita sve članove da bi mogli potvrditi svoju opremu tijekom CPS obnove. Krajem svake godine na dan prijave na korisnički račun otvoriti će vam se novi prozor i od vas će zatražiti da potvrdite svoju opremu i provjerite svoje osobne podatke. Proces obnove je lako slijediti i brzo završiti. Za samo nekoliko minuta vaše pažnje svakog siječnja, uživat ćete u neprekinutom CPS članstvu.

Kako kvalificirajući proizvodi utječu na CPS članstvo?

Kako bi se kvalificirali za svaku razinu CPS Foto članstva morate biti u vlasništvu određenih Canon proizvoda. Uz to, svaki proizvod ima kvalifikacijsku granicu, primjerice trebate dva tijela i tri objektiva kako bi se kvalificirala i za Srebrno i Zlatno članstvo. Međutim, posjedovanje EOS 5D Mark II i jednog EOS 60D, uz tri pro objektiva, samo će se kvalificirati za Srebrno članstvo. EOS 60D ima gornju granicu Srebrne kvalifikacije. EOS 5D Mark II kvalificira za Platinasto članstvo, tako da se može koristiti u kombinaciji tri tijela i četiri objektiva kako bi se postigla najviša razina članstva na raspolaganju. Za puni popis opreme posjetite i kvalifikacija posjetite cps.canon-europe.com

Zašto su neki od mojih proizvoda prikazani kao da nisu «CPS podržani» na računu?

Nažalost Canon nije u mogućnosti osigurati popravak u CPS servisnoj podršci navedenom vremenu na neke od svojih starijih i obustavljenih modela zbog poteškoća u nabavci dijelova. Imajte na umu da s vremena na vrijeme neki od proizvoda biti uklonjeni s popisa podržanih u CPS-u, a to može utjecati na vaše CPS članstvo. Međutim, još uvijek možete povezati ove proizvode sa svog računa, a većina su popravljivi pod standardnim servisnim uslugama. Za daljnje detalje se obratite lokalnom servisnom centru.

Ja sam profesionalni fotograf, ali nemam dovoljno kvalificirajućih proizvoda za CPS, da li ipak mogu postati član?

U ovom trenutku članstvo CPS nije dostupno za one koji ne posjeduju potrebne Canon proizvode. Ako ste profesionalni fotograf koji većinu prihoda zarađuje kao fotograf, a želite i dalje razgovariti o tome, obratite se lokalnom pro zastupniku (u Republici Hrvatskoj to je poduzeće Kodak Centar d.o.o., iz Zagreba; elektronička pošta za kontakt glasi: canon-pro-support@kodak-centar.hr).

Photo-Centar d.o.o., Hondlova 2, HR-10.000 Zagreb

tel./fax.: +385 (0)1 2313 222, e-mail: photo-centar@photo-centar.hr

Ž.r.: 2360000-1101652049, OIB: 91931396278, Direktor: Andrea Krepelnik

Zašto Photo-Centar?

Canon Authorised Service Center Canon Professional Service
  • Jedini smo ovlašteni servis za Canon fotografske i video proizvode u Republici Hrvatskoj
  • U svakodnevnom radu koristimo isključivo originalne Canon rezervne djelove
  • Naši se servisni stručnjaci kontinuirano usavršavaju u Canonovim stručnim obrazovnim centrima i redovito zaprimaju potrebne certifikate
  • Naš servisni centar ima neprekidnu Canonovu tehničku podršku za sve vrste proizvoda
  • U svakodnevnom radu koristimo Canonovu najmoderniju i jedinstvenu tehničku opremu
  • 10-godišnje servisno iskustvo kao Canonov autorizirani servis
  • Jedinstvena europska usluga Canon Professional Services
  • U mogućnosti smo u najkračem vremenu uspješno riješiti sve kvarove i podešavanja za koje ste nam dali povjerenje